(f.d. Centrex Användarförening)


» Konferensapp
Spara ner årets konferensapp. Följ länken ovan och spara ner webbsidan på hemskärmen i din telefon.

Vår folder

Här kan du hämta vår folder i pdf-format med presentation av AFTT.

Ladda ner foldern
Visa huvudmeddelande igen..
ARTICLE
31
509b1aea561c1608c247ba1a87b5d8d2
Tillbaka

TeliaCentrex hjälp

Jag har en fråga om hur jag får hjälp med Centrex problem.

Vi har 250 anknytningar på företaget och vi köpte detta av en partner till Telia men nu vi ingen relation med partnern längre så är det någon som vet var man skall vända sig om man vill jobba med Telia direkt 

 

Kommentarer

26
01
mar
2010
( bild saknas )

Ljudkort i PC 

1 mar 2010: Om det finns multimedia i PC:n så kan man hämta upp andra ringsignaler den vägen. Se under Användarinställningar, fliken ljudinställningar. Tala med de tekniker som installerar telefonistprogrammet,de hjälper dig säkert om du inte kan på egen hand.
// Lilian Anger (2 inlägg)
 
25
04
feb
2010
( bild saknas )

Byta signal när det ringer 

4 feb 2010: Hej!
Jag undrar hur man går till väga för att få en annan ringsignal när man har valt att ha en sådan när det ringer till växeln.
Den signalen som är nu är så gäll i tonen så jag har fått problem med min hörsel. Och att vara utan signal är inget alternativ för min del.
Tacksam för svar om hur man kan få lite soft music t ex i stället.
Mvh
Lillemor Hellqvist
Trollhättans Stad
// Lillemor Hellqvist (1 inlägg)
 
20
03
apr
2009
( bild saknas )

Svar 

3 apr 2009: Du kan alltid ringa användarstödet för Centrex 020-24 11 24, 8-12
Om det är en felanmälan kan man göra det över Telias mina sidor på arbetet, ISOR. eller så ringer man 90 450 eller via användarstödet.

Om ni har tjänsten Centrex så bör ni ju ha en kontaktperson hos Telia som ni kan prata med också
Ring 90 100 så kanske de kan se vem som är er kontakt
// Gudrun Björk (5 inlägg)
 
 
Nytt inlägg
 
Skicka
51